דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להגשים את החלום באמצעות שמלות כלה 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2150 פעמים ]

לכולן יש חלום מסויים איך צריכה שמלת הכלה שלה להיראות ומתוך המגוון והמבחר העצום שניתן היום אפשר למצוא את מה שהכי קרוב לשמלת החלומות. אך צריך להתחשב בנתונים של גוף הכלה ובנוחות שלה במהלך כל האירוע, והדבר שהכי חשוב לזכור הוא שבאמצעות שמלות כלה מדגישים ראשית לכל את אופי הכלה. כעקרון יש שני סוגים עיקריים של שמלות כלה: שמלות כלה צמודות המדגישות את הגוף, ושמלות כלה נפוחות המשולבות בבד ובאלמנטים נוספים. לא לכולן מתאים ללבוש צמוד ומבחר של שמלות כלה נפוחות מאפשר לבחור את הדגם המתאים והמחמיא ביותר לכלה גם אם היא מלאה.

למי מתאים שמלות כלה צמודות?

בהתאם לצו האופנה העכשווי יש מבחר גדול של שמלות כלה צמודות, צו האופנה מצביע על לבוש צמוד באופן כללי וזה משפיע במיידי על עיצוב שמלות כלה צמודות. כמובן ששמלות אלה אינן מתאימות לכל אחת, שמלות כלה צמודות מבליטות את גוף הכלה ומדגישות אזורים מסויימים בגוף, לפיכך שמלות אלה מתאימות בדרך כלל לכלות שאינן מלאות ושאוהבות את גופן. כלה שבחרה ללבוש שמלות כלה צמודות צריכה בטחון עצמי בגופה וביופיה אך גם כדאי לבדוק היטב את עניין הנוחות. שמלות כלה נועדו ללוות את הכלה לאורך כל היום וחשוב שהכלה תרגיש בנוח בלבוש זה, שמלות כלה צריכות להיות נוחות מספיק גם בזמן הצילומים והחופה וגם בזמן הריקודים הממושכים במהלך האירוע. היתרון של שמלות כלה צמודות הוא שניתן להוסיף לשמלה זו שכבות נוספות שתורמות לגווני העיצוב של שמלות כלה. אפשר למצוא שמלות כלה צמודות בשילוב מחוכים מסוגים שונים למשל סטרפלס או קלאסי, עם כתפיות או בלי. כמו כן שמלות כלה צמודות משולבות באבנים או מחוך עם שזירה, עם רקמה או תחרה העשויים בעבודת יד.

בחירה מושלמת של שמלות כלה

הנה כמה כללים שהכלה צריכה להתחשב בהן כדי לבחור את שמלות כלה המושלמת ביותר בשבילה: קודם כל צריך לבחור שמלות כלה בהתאם לטעם האישי של הכלה, שמלה כזו תשקף את אופי הכלה בצורה הטובה ביותר. מומלץ מאוד להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום כדי להתאים שמלות כלה לכלה עצמה לפי נתוניה, במיוחד בכל הקשור לשמלות כלה צמודות. חשוב ביותר להתחשב בתקציב העומד לרשות הכלה כדי ששמלות כלה שבחרה לא ינגסו נתח כבד מדי שעלול להתבטא בדברים אחרים באירוע עצמו. לסיום ראוי לציין שמתוך כל העיצובים המיוחדים והייחודים שיש כיום בשוק שמלות כלה תמצא כל כלה את מבוקשה.

קופירייטינג מקצועי - Kotvim.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב